One comment on “Snart lördag och Sävedalsloppet !

  1. Ha ha ha, jag känner igen mig SÅ i vad du skriver om nyinköpta funktionsplagg! Jag får liksom smyga med det, tror inte frugan skulle uppskatta den klädstilen till vardags.🙂 Men å andra sidan gör ju det att jag verkligen ser till att de planerade passen varannan dag blir av, så det är väl spenderade pengar. Bra att komma ihåg ifall motivationen dippar tillfälligt: bara att ge sig iväg till närmaste sportbutik och köpa lite inspiration!

    Jag kommer inte att stå i publiken till helgen med LYCKA TILL!

Kommentera

