4 comments on “Baksidan av löpning del 2

  1. Nej, nej, nej, du har alltför små löparskor, detta är ett klart symptom på detta. Jag har gjort detsamma… 😉

    En kunnig skoförsäljare rekommenderade att jag skulle köpa en storlek större än jag ”trodde” att jag hade, och jag följde det rådet, och det funkar. 🙂

  2. Hej Sofia, skaffa större skor my friend:-) nån cm större än foten. Har haft för små skor tidigare men aldrig mer. Keep up the god work:-) Naglar växer ut igen innan sommaren:-)

  3. Förutom det föregående talare säger så har jag ett tips till sommaren, rött nagellack! Döljer både svarta naglar samt avsaknad av naglar =). Det funkar förvånansvärt bra!

Kommentera

