3 comments on “Livet, från sin bästa sida.

  1. Följer din blogg och hoppas du lyckas med din målsättning! Men bör du inte öka träningsdosen litegrann för att nå ända fram? Kvalitetspassen kan du vänta med, kör mängd istället – 50km/vecka i lugnt tempo fram till vårkanten. Därefter börjar du lite smått med kvalitetspassen. Kör hårt och lycka till!
    /Tompa

    • Kul att du följer mej! Jag kämpar på här för fullt. Du har rätt med mängd v/s kvalitet. Vissa dagar spritter det lite extra i benen och då får man släppa ut det. Går några veckor nu på ren löpglädje, ingen press, springa för att jag älskar det!

  2. Det saknades ett kolon i länken till Fitnescoachen, men jag hittade dit i alla fall. Nu ska jag läsa om ursäkterna. Inte för att jag haft några, men ändå.

Kommentera

