5 comments on “Snåriga stigar och 10 ben!

  1. Ja, det är en utmaning att gå upp tidigt på lediga dagar… Jag gör mitt på söndag tänkte jag;-)
    Fråga: vad har du på dig när du springer när det är så kallt ute för ansiktet? Hakan fryser till snabbt tycker jag:-O

    • Det är lite konstigt för jag har nästan alltid samma kläder. Underställ och en långärmad tröja, vantar och nått för öronen. Om det är blåsigt och regnigt (som det ofta är här i Göteborg) så åker en jacka på oxå. Blir fort varm och kylan är inget som stör mej. Biter lite i kinderna, men det är bara gött! Så länge man inte står still.

      • Fick gjort min morgonlöpning idag på bandet…. Inte så kul men det är för kallt för mig utomhus! 8km fixade jag iallafall, längst hittills på bandet så det är jag nöjd med:-) ha det gott!

Kommentera

