8 comments on “Trauma! Ensam och rädd….

  1. Usch då, inte kul, har varit med om att springa vilse och det började bli mörkt,utan mobil och det var tillräckligt jobbigt även om jag visste att det inte var långt hem fågelvägen! Sedan dess är telefonen alltid med. Hoppas det gick bra med foten!

  2. Usch och fy! En vän skrev på min blogg för ett tag sedan att jag var modig som sparng ensam på leder. Jag fattade inte vad hon menade först, sedan slog det mig att det nog var just en sådan här situation hon menade… Har ju tom varit med om något liknande (http://karintanker.blogspot.com/2007/09/fan-fan-fan-en-ganska-sorglig.html) om än inte lika illa då jag hela tiden vissta var jag befann mig.

    Nu är du en upplevelse klokare och kommer inte att hamna i samma igen!

  3. Hej gumman!
    Jag som tänkte skicka dig en ”invit'” för att ta en spring i stan denna vecka. Har nämligen 2 jobb på g som skulle börja om två veckor så dessa två veckor är dem lediga jag har för att kunna springa när som helst (nästan) under dagen.
    OK, bäst att du vilar super mycket och vi ta denna runda när du är bättre. Tänker du komma till Halvmara i Paris i alla fall (den 4/3)?
    Soliga kramar

Kommentera

