8 comments on “Gymbesök och kameltå!

  1. Ha, ha! Kul! Men för att även prata ”allvar” så tycker jag att bemötandet var under all kritik men tyvärr VÄLDIGT vanligt i gymvärlden. Ursäkta mina fördommar (fakta?) men de anställer antingen unga osäkra tjejer som inte får någon handledning, eller unga kaxiga killar (a la tuppen) som är för upptagna av sig själv för att märka något.

    Och en sak till, nu springer jag mest ute men vad i fn menar de med ”max 10min på löpbandet”??? Vad sägs om ”max en hantel i taget”? Och detta är alla anledningar till varför du mest finner mig i skogen 🙂

    • ”Max 10 min?!?!” Du skojar!!? Själv håller jag men också till skogen. Där finns inga osäkra tjejer eller tuppar. (Skulle vara en galen tjädertupp då eller en brunstig älgko) Fast man vill ju att det ska finnas alternativ, så som gym, gärna där man känner sej välkommen…

  2. Med kameltå får man räkna med kasst bemötande. Nej, det måste va fel både på dina nya tajts och på nya gymmet. Men vad gjorde du ute i 3/4-brallor i februari?

  3. Otroligt tråkigt att höra! Är man ny på ett ställe vill man ju bli introducerad och visad runt lite, det borde vara en självklarhet för alla ställen.

    Hoppas att du hittar ett bättre ställe eller att de byte personal!

  4. Hahaha, helt underbart beskrivet! Tjejen bakom disken på gymmet var bara avundsjuk på dina kameltår! Pöss på dig, G-rud

Kommentera

