3 comments on “The Truth….

  1. Tycker det var riktigt intressant och kul att se denna filmen.
    Har bara några frågor:
    Vad vill du att dom ska göra, mer än att bara peka, och på det sättet guida?
    Har du frågat om någon har lust att visa mer än det du får veta?
    Om du nu inte känt dig trygg i det, har du då gått tillbaka och frågat om dom har någon som kan följa med å visa… Bara undrar. För dom kanske inte förutsätter att man är blyg eller så utan att man har en agenda för sin tid på gymmet typ…

    Sen tycker jag också att det kan vara svårt med att veta hur dom olika maskinerna fungerar, men som jag förstår det får man boka typ Intruduktion med någon då.. Typ som pass. Själv frågar jag dom stora grabbarna och tjejerna, eller de som ser vana ut, hur man gör… för jag tror att dom kan det bättre än personalen själva…

    • Det jag vill få fram är hur man helt enkelt hur man kan/blir bemött. Som lilla jag, liten och rädd *host host* med ett ”provträna kort”. Ska inte personalen då vara mån om att jag ska trivas och försöka få mej tillbaka? Säger helt enkelt att nivån på servicen är FÖR LÅG! Lite mer GO! En liten fråga som, ”är det något du undrar?” skulle verkligen sitta på sin plats..

Kommentera

