13 comments on “Det händer aldrig mej…

  1. Nej men usch vilken otur! Hur gick det till, var det ett feltramp eller gick det av mitt i ett steg? Låter lite läskigt.. Lider med dig och hoppas du är på benen snabbt! Kram

    • Det är så konstigt hur ett ben bara kan gå sönder,.. Inget felsteg, bara en överbelastning. Sååå tråkigt! Men formen är på topp! Lyder nu alla order och kör rehab i 6 veckor.

  2. Fy fan vad tråkigt.
    Det som har gått så bra för dig och du som har kämpat så hårt.
    Det är förjävligt.
    Jag kände verkligen med dig när jag läste inlägget.

    Kommer precis tillbaka från en skada oxå och att vara skadad är ett rent skit.

    Hoppas att du läker fint. Och lova att du inte sätter igång för tidigt för då tar det dubbelt så lång tid att läka.

  3. Jag lider verkligen med dig, knappast vad man önskar sig, framför allt inte när man precis fått börja springa igen.

    Det är ju tyvärr inget mer att göra än att bryta ihop och komma igen! Önskar dig en snabb återhämtning!

  4. Du har tur du som får komma till en ortoped så snabbt. Jag måste vänta i tre månader. Det är klart jag har ingen fraktur, men fan vad ont det gör i alla fall. Att inte få springa är nedbrytande.

  5. Riktigt tråkigt att läsa, lider verkligen med dig. Min värld skulle också bli rejält omtumlad om det skulle hända mig.

    Se till att hålla ut hela läkeperioden så att du inte tjuvstartar och sabbar läkningen.

    Hade du några känningar av det innan eller kom det helt oväntat?

    • Helt oväntat! Kände något i foten för nån vecka sen. Vilade nån extra dag. Kändes bättre, men så igår var det kört. Frakturen har funnits i 2 veckor enligt ortopeden. Visst har jag känt lite under dom 2 veckorna, men inte mycket alls. Konstigt…

Kommentera

