4 comments on “Varför väntade jag så länge…

  1. Fina du, jag blir tårägd när jag läser. Du har iaf hittat nåt vettigare att göra nuförtiden! 🙂

    Den här tiden är magisk för oss löpare och jag tänker varje dag på hur alla som inte springer missar en så stor del av moder natur.

    • Önskar jag kunde dela mina känslor med hela världen där ute på stigarna. Att alla kunde få känna den känslan av TOTAL frihet! För det är just så det känns!

  2. Men du tog steget. Det är det viktigaste, grubbla inte på historien.

    Se framåt och njut av alla löpsteg du kommer att ta framöver. 🙂
    Vår bästa tid är nu!

  3. Instämmer. Vår och försommar är en fin tid för löpning. De vanliga distanspassen blir lätt till snabbdistans och att dra av alla paltor och dra på t-shirt och shorts gör att det spritter extra i benen. Kul att du är igång och löper igen Sofie. Lycka till med träningen.

Kommentera

