One comment on “För er som vill veta hur jag tränar.

  1. Intressant läsning! Tack så mycket. Träningsbloggar är knepiga. Det är tråkigt att bara läsa om tider och tyngder och antal reps, men du är ju unik i det att du har ett så välformulerat mål. Därför vore det kul med åtminstone några fler detaljer både vad gäller träning, kost, vila och lite fest:) Dessutom så ligger du på en bra nivå tycker jag. Många löparbloggar är skrivna av tjejer och killar som helt enkelt ligger på en för avancerad nivå och där utvecklingskurvan redan plattats ut. Jag menar såklart inte att du är någon medelmåtta, utan snarare en motiverad, avancerad motionär som vill nå längre. Jag hoppas du förstår vad jag menar. Din kurva kan ju bara gå uppåt, du blir ju bättre och bättre hela tiden. Därför så är det extra roligt att se hur just du lägger upp din träning och vad du har för tankar kring den och hur du lyckas nå dina delmål. Som du säger, det som passar dig kanske inte passar mig, men det är alltid kul att få inspiration.

Kommentera

