7 comments on “Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sej..

  1. Ååh! Vad mysigt med hund! Jag fick lämna min hemma hos mina föräldrar när jag flyttade hit till Askim. Saknar min hund, det var han som fick med mig ut o röra på fläsket 😉

      • Mig själv! Rädd för vad folk ska tycka om mig. ”En tjockis som är ute o rör på sig) 😉

      • Askim sa du? Bra! Då tar du och jag en promenad runt Sisjön någon dag! Eller så möts vi på Träningverket. Där får du träna en vecka gratis. Och jag lovar att vara med dej på varje pass.! Om vi så bara ska gå på bandet.. Deal?

Kommentera

