6 comments on “Hur kan vi vara så olika?

  1. Du tränar verkligen stenhårt hela tiden! Syns att det gett resultat ordentligt! Minns att vi var på samma nivå i vintras 😉
    Men jag tror nog att du dragit ifrån ganska rejält. När blir det maraton lopp?

      • Det var ju ingen dålig tid! Vad för tid har du som mål?
        Kan vi inte göra en deal om att vi ska göra något maraton ihop? Jag behöver något mål för att motivera löpträningen 😉

      • Målet är 3.15. Vilket jag vet att jag kommer att klara! Första maran är ju lite vansklig då man inte vet hur kroppen känns efter så lång sträcka. Har man väl tagit sej igenom den första så vet man hur det känns. Ska springa Växjö Marathon nu i okt. Häng på!! Eller så tar vi något nästa år!

  2. 3:15 är riktigt riktigt bra! Hur snart räknar du med att nå det målet? Jag har sprungit maratondistans några gånger men jag kan inte påstå att jag blir mer klok på hur kroppen reagerar för det 😉
    Vad sägs om att springa växjö maraton nästa år ihop? Så hinner jag träna lite mer 😉

Kommentera

