8 comments on “Växjö Marathon, en Ängels berättelse!

  1. Så klok du är!
    Tråkigt att behöva bryta förstås, men ändå en skön känsla att ha lärt sigt något av tidigare erfarenheter. Ger dessutom bättre resultat i ett längre perspektiv 🙂

  2. Vingarna kommer bära dig vidare mot nya mål. När jag passerade var steget fortfarande lätt och fint. Starkt/smart att bryta då jag vet hur det smärtar mer än själva löpningen. Många km ska avverkas innan nästa Växjö marathon, men jag ser redan fram emot detta jubileum. Hoppas du snart springer lätt och smärtfritt igen / Patrik

  3. Tack än en gång för att du stannade o frågade hur jag mådde när jag låg som en skalbagge i gräset med kramp både i fram och baksida lår efter 35K. Det blev en kul histria att berätta för familjen att det kom en ”riktig” ängel o ville hjälpa mig… //andreas

    • Så klart man stannar. Tur att det bara var kramp och inget mer allvarligt. Och nästa gång du behöver hjälp så ska du se att det kommer en ängel, kanske utan vingar, men dock en ängel!

  4. Min yngste son var så glad för att han fått en kram av en fin ängel!! Synd att du fick bryta men väldigt klokt av dig! Lycka till i nästa maraton!

Kommentera

